I tvivl om graviditet....?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
U.P.S

I tvivl om graviditet....?

Indlæg af U.P.S »

Jeg er virkelig i tvivl, og håber at du kan give et nogenlunde svar.
Efter at have surfet rundt på nettet, er jeg kun blevet endnu mere forvirret.

Den 29/6 var jeg sammen med min X. Vi brugte kondom, og så vidt jeg ved var det stadig helt da vi var færdige... :shock:

Den 5/7 skulle jeg ifølge div. terminsberegninger have ægløsning. ( Hvilket jeg først har fundet ud af nu)

Den 5/7 + 6/7 + 7/7 var jeg sammen med en fyr, og der brugte vi ingen ting, udover afbrudt samleje. Den 6/7 og 7/7 2 gange lige efter hinanden.


Den 8/7 begynder jeg at få små kvalme og har haft det lige siden...
Jeg er ret sikker på at jeg er blevet gravid.

Mit spørgsmål er derfor, hvor stor er sandsynligheden for at det er min X der evt. er faren ifht. den fyr jeg lige er begyndt at se.

Håber du kan være med at at opklare mit spørgsmål... Syntes det er yderst pinligt og ikke mindst stressende
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: I tvivl om graviditet....?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej U.P.S

Ja, det er lidt ups! Og det er næppe en trøst, at ca. 10% af alle børn har en anden far, end de lige regner med.

På nuværende tidspunkt, så ved du sikkert, om du er gravid eller ej. Når du brugte kondom med din ex, og det var helt efter legen, så er der nok væsentlig større sandsynlighed for, at det handler om et evt. faderskab til den højaktive og noget dristige fyr. Beskytter man(d) sig ikke, ja så har man(d) selv bedt om et evt. faderskab.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"