Gravid......

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
Lulu

Gravid......

Indlæg af Lulu »

Hej

Min kæreste og jeg har igennem længere tid forsøgt at blive gravide og nu er det endelig lykkedes...

Dog var jeg ude for at en anden fyr gjorde noget i nogle sekunder x 2 som var mod min vilje... Jeg fik ham dog smidt af meget hurtigt begge gange.... Men nu står jeg her med en graviditet som jeg reelt er lykkelig for, men en nervøsitet for, at fyren her har nået at gøre sit indtog.

Min kæreste og jeg har sex med max 3 dages mellemrum, og den morgen dette skete var jeg sammen med kæresten om aftenen.

Jeg ved godt at der er en sandsynlighed for at fyren har nået at gøre sit indtog, men hvor stor er den????? ca......

Jeg har ikke fortalt det til min kæreste..... jeg ved ikke hvad jeg skal sige... Desuden vil jeg ikke spolere den glæde han har ved at sætte ham i unødvendig tvivl om hans faderskab....

Jeg håber, at du har tid til at svare på dette spørgmål

MVH
Lulu
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Gravid......

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lulu

Tjah, hvis den manglende graviditet f.eks. skyldes, at din kæreste ikke er særligt fertil, så er der jo store chancer for, at det er den anden. (Hvordan kunne det dog ske, når I begge var fuldt påklædte? :2:)

Det handler jo også om, hvorvidt den "ubudne gæst" fik udløsning eller, om der var præsperm med sædceller - og det melder historien jo ikke noget om.

Men hvis du vil have fred i sindet, så er der nok ikke andet for end, at du i al hemmelighed får lavet en gentest, når jeres barn er født. Indtil da er der nok ikke så meget at gøre - for alt andet vil være gætteri :?::?::?::?:

Faderskabstest (DNA-center)
Faderskabstest (Blumlab)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Lulu

Indlæg af Lulu »

Hej igen...

øhmm nej glemte vist lidt detaljer...

Som sagt var det ikke med min gode vilje det skete.... Fyren fik IKKE udløsning....

Desuden skal det oplyses at min kæreste er blevet fertilitetstestet, og hans test var super, så der er intet i vejen med ham.
Det har faktisk været min krop som har været årsag til en hidtil manglende graviditet pga en cyste i underlivet, som nu er blevet opereret ud. Lægerne har ihvertfald konstateret, at dette var årsagen, hvilket alt jo også tyder på.

Jeg har været inde og beregne termin og den siger blandt andet, at undfangelsen skete dagen før den dårlige hændelse. Jeg har nemlig det korrekte antal dage for hvor langt jeg er henne, da jeg af forskellige årsager har været til tidlig scanning.

Kan disse oplysninger mon hjælpe med et lille bud på, hvor stor sandsynligheden kunne være???????

Lulu
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Gravid......

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lulu

Når nu den ubudne gæst ikke fik udløsning, så vil jeg nok anse det som allermest sandsynligt, at din kæreste er far til jeres barn. Ægløsningen kan godt svinge lidt, og hvis du vil være fuldstændig sikker, når jeres barn er kommet til verden - så tag en diskret dna-test, så du får fred i sindet.

Held og lykke med graviditeten.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"