Hjælp - utroskab i fuld gang!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: En sag har altid to sider

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym

Du skriver: Synes virkelig at utroskab får en meget positiv drejning! Du er psykoterapeut, Per. Hvad gør det ved ens psyke, når man pludseligt får af vide, at ens partner er utro? Det kan umuligt være særlig fedt, vel?

Ja, det er en meget positiv beretning om at utroskab udmærket kan ende langt bedre end det, der var før. En beretning som jeg tager hatten af for, fordi det lyder som om alle partner, trods vanskelighederne ved bruddene, har tacklet det forbavsende godt.

Alt efter temperament, så kan kan utroskab være alvorligt belastende for den bedragne, men omvendt kan det osse være noget, man kun bliver lidt småvred over, og så er den ikke længere.

Endelig så er det ikke min faglige opgave at være hverken dommer eller moralist, men at hjælpe folk med de valg, de træffer i deres liv.

Og kære Nabokone
Tak for din livsbekræftende, lærerige og modige beretning, som jeg tror mange kan have gavn af at læse, det er vist osse den mest læste i PSYKE & SEX DEBAT [thumbsup] :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
KK
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 11. okt 2007 11:44

Få det sagt!

Indlæg af KK »

Det eneste du opnår ved ikke at sige noget til din mand om det her er 2 ting. 1. du bliver i et forhold hvor du er skide ulykkelig. 2. Du behandler den mand du har været gift med i 18 år, som skidt. Tro mig, jo længere der går inden han får det at vide, jo mere ondt gør det på ham!

FÅ DET SAGT!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Få det sagt!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KK

Nabokonen har i den grad fået det sagt, det vil du se, hvis du læser hele tråden :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"