Krum / Manglede blodstilførsel / Knæk? - HJÆLP!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Den Ulykkelige Fyr

Krum / Manglede blodstilførsel / Knæk? - HJÆLP!

Indlæg af Den Ulykkelige Fyr »

Da jeg var yngre kunne min penis stå i en vinkel på 90 grader i forhold til resten af kroppen, nu er den nede på de omkring 40 grader da den er blevet større og tungere... den minder meget om et billede jeg fandt da jeg kiggede efter en mulig med samme spørgsmål herinde på siden:

Billede

den har samme krumme form som denne, og sådan ville den også står hvis jeg holdt min hånd som ham på billedet, men den ville nok falde halvdelen af rejsningen hvis jeg/han slap hånden.. Jeg kan godt gennemføre sammenlege hvis min kæreste sidder på mig/ridder på mig, men det er lidt belastende at skulle ha en hånd som en slags "Penis stiver", hvis i forstår.. Har prøvet en missionerstilling, det virkede slet ikke, jeg tænker meget over dette problem, og håber der kan findes svar på mulig hjælp.. Jeg er 18 år. Det skal lige siges at det måske godt kan føles som om den er knækket eller noget helt inde hvor penis starter. Jeg har seriøst brug for hjælp.

P.s. Denne side er virkelig god!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krum / Manglede blodstilførsel / Knæk? - HJÆLP!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den Ulykkelige Fyr

Ja det med alder og pikkens / penis vinkler et faktum man(d) ikke kan gøre meget ved - men når man(d) som du er 18 år skulle det ikke stå så galt til ved en fuld erektion.

Jeg forstår på dig at din pik / penis har en vinkel på 40 grader mod gulvet, som her:

Billede

og at den samtidig krummer som på foto:

Billede

Jeg forstår dit problem som et praktisk problem først og fremmest og ikke som et psykologisk, så derfor skal du gøre som beskrevet i PSYKE & SEX om Krummerik under inden du forelægger problemet for din læge. Lægen vil så undersøge dig og afgøre om du skal videre til en urologisk undersøgelse, som igen kan afgøre om dit problem kan afhjælpes med en operation, eller om du er bedst tjent med at lægerne ikke skal til at skære i din pik / penis.

Skriv og fortæl om resultatet af dit lægebesøg.

Tak for rosen af min side :).

Se i øvrigt Rodney Carrington: Dear Penis :D
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 14. jun 2008 08:52, rettet i alt 3 gange.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den Ulykkelige Fyr

Krum / Manglede blodstilførsel / Knæk? - HJÆLP! 2

Indlæg af Den Ulykkelige Fyr »

Hmm...ja det ville måske være en ide at gå til lægen med det...men jeg ved ikke just om jeg har lyst eller tør. Har først og fremmest ikke lyst til at blande min familie ind i det her, det er helt sikkert. For det andet har jeg ikke lyst til at stå foran min læge med problemet.. Lad os nu sige en operation var nødvendig har jeg under INGEN omstændigheder lyst til at omgivelserne skal finde ud af noget som helst! og det mener jeg virkelig.. kan ikke se hvordan det skulle kunne undgås efter at have læst hvordan dem herinde har klaret en operation. Jeg er som du nok kan høre meget fortvivlet, det er sku' ens selvtillid der lige bliver slået ned på asfalten.. Jeg havde håbet der evt. fandt et alternativ, jeg håber virkelig du kan hjælpe mig. Forresten ved jeg ikke helt om hvad den er... Den har ikke noget problem mht. at blive stiv og sådan, men den virker bare som om at den er "en splejs" hvis du forstår.. den er slap men hård. måske er den hældning faktisk lavere endnu nu når jeg tænker over det.
Hvis jeg spænder musklerne i den kan den nok komme op på 40 grader ca, men kan ik holde den deroppe.. Måske lyder jeg lidt nørdet eller noget, men dette problem går mig på, tænker over det konstant, vil virkelig gerne ha fundet en løsning... DU må hjælpe mig!!

Ville lige tilføje størrelsen af min pik i stiv tilstand..den er godt 18 cm lang og 41?2 cd bred.. Jeg ved ikke helt hvad normale størrelser er, men det er altså dens mål..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krum / Manglede blodstilførsel / Knæk? - HJÆLP! 2

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den Ulykkelige Fyr

Jeg har ingen mulighed for at hjælpe dig konkret ud over at skrive her i PSYKE & SEX og at tilbyde dig psykoterapi.

Størrelsen på din pik i stiv tilstand er over gennemsnittet, så det kan ikke være længden du er ked af - men krumningen, hvis jeg forstår dig ret.

Hvis krumningen er så stor at den forhindrer dig i at have sex, så kan der blive tale om at få den opereret. Det vil betyde indlæggelse på et hospital og der er en risiko for at pikken bliver ca. en cm. kortere. Så inden man(d) lader sig operere så skal man overveje meget om man og partneren ikke kan finde andre stillinger hvor krumningen ikke generer ens seksuelle udfoldelser.

Hvis du har mulighed for at tage et billede af kalorius i stiv tilstand som vist i PSYKE & SEX om Krummerik, så kan du gøre det og sende det til mig så skal jeg se hvad jeg mener om din situation og om det er et spørgsmål for lægen - eller om det mere handler om et psykologisk problem - din selvfølelse.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"