Krummerik operationserfaring

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Anonyme

Krummerik operationserfaring

Indlæg af Anonyme »

Dav.

Min historie:
Jeg er en 16 år gammel knejt, der ligesom så mange andre drenge begyndte at eksperimentere med onani i en alder af 12 - 13 år. Men jeg opdagede hurtigt at noget var galt, min pik krummende 65 grader nedad på midten. Jeg gik mange år og funderede over hvad jeg skulle foretage mig. Mit forhold til mine forældre har aldrig været præget af snak om sex og de intime dele, jeg gik derfor 3 år yderligere med min krummerik, medfødt forresten.

Få måneder efter min 16 års fødselsdag tog jeg så modet til at fortælle min mor om mit problem, vi bliv enige om at få en læge-tid. Efter utallige søgninger på nettet var jeg kommet frem til at medbringe et billede af min penis i erigeret tilstand, med ternet papir som baggrund, så det gjorde jeg. Jeg blev henvist til et offentlig hospital, hvor ventetiden desværre var på godt 6 måneder. Vi drog videre til en Privat kirurg.

Jeg kom til et tjek hvor han konstaterede at det var en med født krummerik, med kraftig krumning. Vi fandt en operationsdato, og 2 uger efter lå jeg i fuld bedøvelse.

Under operationen blev der planlagt at de ville fjerne det overflødige stykke inde i min penis så den ville rette sig ud, og for at være uden risiko for, at den ville krumme igen. Jeg vågnede på en opvågningsstue, hvor jeg var iført nettrusser og en penis rullet ind i forbinding og tape.

Efter operationen:
Det var svært at tisse de første stykke tid med penis forbundet, så jeg valgte dagen efter operationen at pille forbindingen af. Da den kom af mødte synet at en meget hævet og rød penis mig, skræmmende.

Den første uge gjorde det ondt når man om natten får rejsning, men det er en let pris at betale for det selvtillidsboost det gir, at føle sig "normal". De første 3 uger, får man besked på ikke at onanere eller lignende, hvilket jeg ej heller var i stand til. Da mit helede utroligt langsomt. Stingene forsvandt af sig selv efter ca 5 uger, og mit sår var efterhånden dannet om til et ar. Dog med en hudlapsus over, som jeg er ret ked af det over. Da jeg i 6 uge prøvede at onanere igen, gjorde det ondt, min forhud var øm og kunne ikke rykkes særligt langt i erigeret tilstand, ej heller i slap tilstand i starten.
Men jeg holdt ved og dag for dag fik jeg rykket min forhud længere tilbage. I 6-ugen kunne jeg få min forhud helt tilbage i slap tilstand, og kun lige ned over pik hovedet i erigeret tilstand.

I dag er jeg 7 uger efter operationen og jeg ser fremskridt hver dag og har en optimistisk tro om fremtiden. Min penis er blevet helt lige, og vil 100% komme til at virke i fremtiden.

Det var den historie og erfaring jeg manglede igennem mit operationsforløb, da det desværre ikke er særlig udbredt med historie fra folk, der har prøvet det på nettet. Jeg håber at have inspireret nogen af jer krummerik-ramte.

Og gå nu for dælen til læge, det er bare at springe ud i det. Jo før desto bedre. Heller "til grin over for lægen", end en lækker scoring man ikke er i stand til at dyrke sex med. :-)

KH den nu lige anonyme !
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krummerik operationserfaring

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonyme

Tak fordi du deler din erfaring og lad os håbe, at din beretning kan støtte andre, der endnu ikke har fået gjort noget ved deres krummerik.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"