Urin i munden og slikke anus

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om URINSEX
Besvar
mik

Urin i munden og slikke anus

Indlæg af mik »

Hej, Jeg er en fyr (27) der nu er kommet sammen med en pige (14 år ældre end jeg) og det er bare supert. Seksuelt har jeg da også lært en masse. Og i den anledning har jeg et par spørgsmål.

Hun er vild med at blive slikket i numsen og jeg nyder hendes velbehag - er det ok sundhedsmæssigt? (jeg har aldrig været syg bagefter)

Når hun har reddet på mig sætter hun sig på mit ansigt så jeg kan slikke hendes kussen ren, og hun begynder som regel også at tisse og jeg kan jo ikke undgå at få en del i munden (og hun kan lide at jeg drikker det), er det skadeligt for mig?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Urin i munden og slikke anus

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mik

Først: En kvinde på 41 år er bestemt ikke en pige længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Normalt er urin helt sterilt og der er ingen sundhedsmæssig risiko ved at drikke lidt af hendes urin.

Omvendt er det med lort, som er meget bakteriefyldt, det er bl.a. en af årsagerne til, at man ikke må anvende menneskelig lort direkte som gødning. Når det er sagt, så sker der næppe noget ved, at du slikker hende i numsen, hvis hun har vasket sig ordentligt først. Endetarmsåbningen er jo for de fleste mennesker osse et erogent område :1:.
At slikke eller blive slikket i numsen kaldes osse for rimming (engelsk slangudtryk blandt bøsser).

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Urinsex
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Sex - Bælege (koprofagi) & urinsex

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "URINSEX"