Kønshormoner

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANDRE EMNER OM MÆND
Besvar
..!..

Kønshormoner

Indlæg af ..!.. »

Hej Per

Jeg er en dreng/mand på 19, og syntes ikke rigtigt jeg er vokset særligt meget (174-175cm) og ville bare lige høre om man kunne tage nogle kønshormoner for at vokse højere? eller er det for sent?

Og regner selvfølgelig ikke med at vokse 25 cm i løbet af et år, men bare 5 cm mere ville være dejligt :)

Hilsen Rasmus
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kønshormoner

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Hvad mener du med at 174-175 cm ikke er særlig meget :7: - jeg, der er 174 cm, synes det er en flot højde :1:.

Nej, du kan ikke tage nogen hormoner, der kan gøre dig højere. Og forsøg heller ikke på det, den slags går i reglen rigtig galt. Sådan er din gener så bare.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
..!..

Indlæg af ..!.. »

Hej igen Per

Nej 174-175 er vel egentlig en fin højde, men den gennemsnitlige højde for danske mænd er 181 cm.

Men har så fundet nogle øvelser på youtube, om hvordan man kan strække sig højere. Altså simpelthen ved endten at hænge fra en bar eller bare ved at strække sig ud flere gange om dagen.

Dette virker lidt som noget hokus-pokus, men kan det i det mindste ændre ens statur, så man kan få et par centimeter ud af det.

Tak for svar
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kønshormoner

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jo men gennemsnitshøjde er netop gennemsnit. Nogen er lavere og andre højere :1:.

:idea: Danskerne bliver højere og tungere. (Statens Institut for Folkesundhed, 2007)

Jeg tror, at du skal hænge mindst et halvt år - og det mest sandsynlige er, at dine arme bliver længere og længere :2:

God hængning - og du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "ANDRE EMNER OM MÆND"