Penis problem

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Sebalan118
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 3. feb 2012 16:07

Penis problem

Indlæg af Sebalan118 »

Jeg begyndte i forgårs at mærke en mild smerte i penisåbningen efter toiletbesøg, jeg troede det var noget som gik over efter den aften, men har det stadig. Har tidligere (sidste måned) haft samme smerte, der var også kommet en rød plet. Jeg tog så til lægen, hvor jeg fik konstateret svamp på penis, fik en creme og smerten forsvandt efter en uges tid. Smerten kom som sagt igen i forgårs, der er ingen røde mærker, har hverken kæreste eller haft sex. Jeg er 14 år gammel, hvad skal jeg gøre? Evt. Nogle ideer til hvad det kan være?

På forhånd tak

Ps. Det skal siges at smerten er der konstant.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Penis problem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sebalan

I og med at symptomerne ligner de tidligere, så kunne det være svamp igen. Hvis det fortsætter i for lang tid, så må du lige snakke med lægen igen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Sebalan118
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 3. feb 2012 16:07

Re: Penis problem

Indlæg af Sebalan118 »

Jeg var til lægen for ca. En uges tid siden, hun fortalte mig at hun ingenting kunne se og at symptomerne nok ville forsvinde efter kort tid. Jeg har nu døjet med det i præcis tre uger i morgen, jeg har da også fundet ud af at huden omkring penisåbning er blevet meget følsom. Smerten svinger for hver dag der går, nogle dage meget mild, andre utrolig irriterende og nærmest ikke til at holde ud. Jeg har svært ved at beskrive smerten, men det føles dog som en prikken eller stikken nogle gange kan det også svie, har dog sjovt nok ikke problem ved toiletbesøg, andet en hyppig vandladning. Burde jeg tage til læge igen? Eller måske bare se tiden an?

På forhånd tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Penis problem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sebalan

Jeg synes, at du skal snakke med lægen igen. Måske skulle du få testet, om du evt. har sukkersyge - eller blærebetændelse.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"