Gonzo

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANDRE PROJEKTOPGAVER
Besvar
Hunter ST

Gonzo

Indlæg af Hunter ST »

Hej Per, jeg har nu set du ofte referer til dig selv, som den gamle dansklærer :)

Derfor tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne prøve at høre dig om noget.

Landet ligger nu sådan, at jeg den kommende onsdag, torsdag og fredag skal skrive opgave om bogen Gonzo, af Hunter S. Thompson, så ville høre om det er en bog du kender til, og om du kunne hinte noget sekundær litteratur(helst noget der omhandler den amerikanske drøm, hvilken jeg har sat som min problemformulering).

Har indtil videre tænkt mig at arbejde med Bod Dylan - Tambourine man og They shoot horses, don't they, af en gut jeg ikke lige kan huske navnet på :flov: :lol:

Hvis du ikke gider, har tid eller måske ikke kender til bogen, så siger jeg fint nok, og undskyld ulejligheden 8-)

Har jo brugt siden før, og fået hjælp der, så har intet at klage over :D

Mvh Hunter
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Gonzo

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hunter

Nu har jeg så haft rigtigt travlt og har først nu haft lejlighed til at se dit spørgsmål.

Jeg kender mest til Hunter S. Thompson fordi han jo optræder som Uncle Duke i tegneserien Doonesbury i Information. Forfatteren og journalisten Morten Sabroe har beskæftiget sig meget med Thompson.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hunter

Indlæg af Hunter »

Helt i orden, har fået skrevet opgaven, og er nogenlunde tilfreds! Kontaktede ikke Sabroe, da jeg følte jeg var for sent ude, ellers tak for svaret!

Mvh
Besvar

Tilbage til "ANDRE PROJEKTOPGAVER M.M."