Flov over at være lurer..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FETICHISME
Besvar
Voyeuren
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6. feb 2014 13:25

Flov over at være lurer..

Indlæg af Voyeuren »

Hej

Jeg skriver herinde i håb om at jeg kunne få hjælp til nogle af de svar jeg søger.

Jeg er en mand på 38. Gift og i det hele taget lykkelig i min tilværelse generelt.
Min kone og jeg og har et skønt sexliv, med god kommunikation og vi føler at vi kan tale om de ting der nu måtte være os på sinde :)

Men her for nylig fik jeg en "oplevelse" jeg ikke helt ved hvordan jeg skal takle.
Jeg gik og arbejdede ude i vores have, og på et tidspunkt skulle jeg så ind i huset igen. Jeg tror ikke at min kone havde hørt mig komme ind.

Men i det jeg er ved at tage mine sko og overtøj, kan jeg så småt høre lyde der komme inde fra vores soveværelse af. Jeg undrede mig over det jeg hørte, da jeg ikke helt kunne identificere hvad det var. Men da jeg nærmede mig vores soveværelse, kunne jeg genkende min kones måde at stønne på. Min første tanke var lettere forvirring over hvorfor jeg hørte lyde fra min kone på den måde, da det som regel plejer at være i samvær med mig at hun giver udtryk fra sig på denne måde :|

Men jeg blev også grebet af nysgerrighed over hvad det var der foregik, og jeg går forsigtigt hen til vores soveværelse. Meget grænseoverskridende kan man vel godt kalde den næste reaktion, men jeg begiver mig til at kigge igennem nøglehullet ind til vores soveværelse. (Vores seng står lige ud for dette)
Og det syn der møder mig er ikke et syn jeg var forberedt på..

Jeg ser min kone ligge på ryggen og onanere med en temmelig stor dildo som hun ligger og fører ind og ud temmelig hurtigt... og kort tid efter så også får en meget voldsom orgasme til følge.
Efter en kort pause sætter hun sig overskrævs på den samme dildo, som hun har kilet fast imellem madrasserne. Hun placere sig således at jeg har frit udsyn til hende og det hun er i gang med.
Jeg lægger mærke til at hendes ansigtsudtryk, da hun ikke kun stønner men samtidig også har en ansigts mimik, jeg heller ikke har oplevet før..
Kort tid efter falder hun sammen på sengen efter endnu en orgasme..

Jeg lister væk fra døren igen og går ud på toilettet, for at få det til at virke til at jeg ikke har hørt eller "set" noget..
Kort tid efter kan jeg høre at døren til vores soveværelse gå og jeg trækker samtidig ud i toilettet for at give udtryk for jeg har været der et kort stykke tid.

Da jeg går ud fra toilettet møder jeg min kone, som spørge mig hvornår jeg var kommet ind (Hun havde fået tøj på igen).

Desværre løj jeg for min kone, og fortalte at jeg stort set lige var kommet ind af døren, da jeg bare skulle på toilettet. Jeg kunne se på min kone at hun næste drog et lettet suk over at jeg "Ikke havde set eller hørt noget"

Hele den her oplevelse har påvirket mig på en måde jeg har meget svært ved at beskrive..

Jeg havde en følelse i kroppen af næsten ekstase, da jeg var blevet så ophidset af at se min kone onanere på den måde som hun gjorde. Det hele var så fysisk og den måde hun stønnede på samtidig med hendes ansigtsudtryk af velvære. Jeg blev meget tændt af hele situationen.

Senere prøvede jeg så at tale med min kone om at jeg godt kunne tænke mig at se hende onanere, da jeg mente at jeg ville tænde på det.
Hun reagere ved at blive en smule flov, men også lidt nysgerrig over hvad det egentlig var jeg ville se at hun gjorde. Og jeg fortalte så, at jeg godt kunne tænke mig at se hende lege med en dildo.

Hun kiggede på mig med et lidt forvrænget blik, og sagde så at sådan noget brugte hun slet ikke, og når det var at hun onanerede, så var det eneste hun gjorde var at ligge på maven, og den vej så få en udløsning.
Jeg vidste at det ikke var rigtigt, men jeg havde ikke lyst til at fortælle hende at jeg havde set hende, da jeg kender min kone godt nok til at hun ville føle sig forurettet, over at være blevet beluret.
Det hele endte med at vi ikke talte mere om det, og lukkede den der.

Men siden da, har den oplevelse sværmet rundt inden i mit hoved. Jeg har onaneret utallig gange til tankerne omkring hvad jeg så, men har endnu ikke fortalt det til min kone.
Jeg tror heller ikke at jeg vil gøre det, da jeg er bange for at jeg måske ikke kommer til at opleve det igen.

Jeg føler en rigtig dårlig samvittighed over for min kone fordi jeg har beluret hende i hvad jeg føler er en meget intim situation hvor hun 100% mente at hun var alene.
Jeg ønsker ikke at udsætte hende for den slags "overgreb" på hendes privatliv... og samtidig brænder jeg efter at komme til at opleve det igen.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, og jeg håber at der er nogen herinde der kan fortælle mig om jeg er den eneste der er dybt fascineret af denne form for voyeur.

Det at min kone ikke ved at jeg har set det. Gør at det påvirker mig endnu mere nydelsesmæssigt. Det er som om at jeg føler at her kommer det ægte udtryk frem fra min kone. Både i hendes stønnen, men også i hendes ansigtsudtryk.. som om at hun ikke føler sig hæmmet. Jeg har i hvert fald aldrig set eller hørt min kone på denne måde.. :cry:

Jeg håber nogen kan fortælle mig, om jeg er den eneste der har denne "fetich" eller om det bare er mig..

Voyeuren
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Flov over at være lurer..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Voyeuren

Personligt synes jeg, at det er en meget uskyldig lyst, som du har fået. Den bliver jo i hvert fald i familien :1:.
Hvis din kone ønsker at onanere uden udsigt til at blive overrasket af dig, ja så gjorde hun jo nok klogt i at vente til, at du ikke er hjemme på matriklen.

Hun vil åbenbart gerne have sin dildo for sig selv, og det må du så respektere, men det behøver jo ikke at afholde dig fra at forære hende en anden dildo ved en passende lejlighed. :2:

Du kan jo vælge mellem at smugkigge en anden gang, hvor du kan høre hende forlyste sig - eller du kan jo uforvarende komme til at gå ind i soveværelset, mens at hun leger - og så må I jo snakke om det der fra. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Voyeuren
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6. feb 2014 13:25

Re: Flov over at være lurer..

Indlæg af Voyeuren »

Hej Per

Mange tak for dit svar. Jeg er da glad for at du ikke synes der er det helt store at være bekymret for i denne sammenhæng. Men stadig, så kom jeg til at føle at jeg invaderede hende privatliv. Og det ønsker jeg jo som sagt ikke at gøre.
Ja, hun burde måske holdt sig tilbage med sin lyst imens jeg var hjemme, hvis hun ikke ville risikere at blive opdagede.
Og det har jeg også en fornemmelse at det vil hun nok også gøre fremover, eftersom hun jo mødte mig inden i huset, hvor hun troede jeg var ude i haven.

Desværre for mit vedkommende, så føler jeg lidt at jeg har fået serveret en lækker steak med det hele, og lige fået lov til at smage den. Efterfølgende for at opleve at jeg nok må acceptere at den kommer jeg ikke til at smage igen.
Det gør mig trist.. heraf titlen på tråden.

Jeg har prøvet at søge på nettet omkring dette, og har fundet ud af at det er noget der tilsyneladende er noget der findes temmelig meget af rundt omkring, i forskellige størrelser, udformninger, og situationer m.m.
Rigtig mange af dem lader til at være blevet optaget med skjult kamera, hvor andre virker til at være opstillet til formålet.

I bund og grund synes jeg det er usmageligt at man har optaget kvinder i så intime situationer, og udstillet dem på den måde.
og samtidig synes jeg det er ophidsende at se det...
.. føler mig temmelig splittet :(
Personligt vil jeg aldrig gøre sådan overfor min kone!

Men jeg kan også mærke at jeg rigtig gerne vil opleve det igen..
Jeg har prøvet at tale med min kone om det, og ud fra hendes reaktion tror jeg at jeg må acceptere at hun ønsker at holde den del af hendes liv for sig selv...

Voyeuren
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Flov over at være lurer..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Voyeuren

Måske kan man godt sige, at du kom ind i hendes private foretagsomhed. På den anden side så foregik hendes leg med sig selv i jeres fælles soveværelse. Så hun har jo i grunden osse "invaderet" dit privatliv. :1:

Der er vel ikke andet for end, at du får leget/snakket jer frem til en sådan fælles fortrolighed, at du måske kan få din lyst tilfredsstillet med tiden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FETICHISME"