Jeg elsker mænd, fordi...

Her har du mulighed for at skrive og læse BON MOT - GODE ORD OM PSYKEN. Det er ikke muligt at svare på eller kommentere indlæg her.
Låst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Jeg elsker mænd, fordi...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

[hjerte2] De kan til tider bevare roen i situationer, hvor jeg selv ikke kan

[hjerte2] De er altid interesserede i at gøre det lettere for mig at være mig, hvis de bare ved hvordan

[hjerte2] De har ikke noget imod at bære tunge ting og fjerne edderkopper og sætte i stand :1:

[hjerte2] De har anderledes kroppe og et anderledes sind - så de er altid spændende at udforske

[hjerte2] De vil aldrig helt være til at forstå, så jeg kommer ikke til at kede mig i deres selskab

[hjerte2] De har en evne til at være absolut rasende det ene øjeblik, og lade alt være glemt i det næste

[hjerte2] De snorker, så man kan høre hvor man skal putte sig om natten

[hjerte2] De har ikke pms*, og de kan godt bære over med at jeg har (jeg græder jo bare fordi det er onsdag, skatter)

[hjerte2] De er fuldstændig frygtløse, når det kommer til at eksperimentere med krydderier, og det kan give de skønneste smagsoplevelser

[hjerte2] De kan til tider sidde helt henfaldet i tanker, og se uendeligt blide ud, skønt deres ansigtstræk ellers kan være som mejslet i granit

[hjerte2] De er ufatteligt smukke, når de midt i deres anderledes styrker, alligevel kan græde og vise deres bløde indre

[hjerte2] De kan både kærtegne en nænsomt og kysse en krævende - og på samme tid

[hjerte2] De gør livet sjovere, dejligere og rigere (sjæleligt)

[hjerte2] De kan skiftevis komplementere, supplere og erstatte mig (f.eks. overfor børn) - når det er påkrævet

[hjerte2] De er robuste kropsligt, på en måde jeg altid har lyst til at udforske og lære mere om - deres muskler og sener og blodårer - også dem på hænderne - er ligesom tydeligere og mere markante

[hjerte2] De dufter dejligt lige ved kravebenet/halsen, og deres lænd er smuk

Ukendt forfatterinde - fundet på nettet
(Skulle du genkende dette som dit værk, så giv mig lige et praj :1:)

*) pms = PræMenstrueltSyndrom
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Låst

Tilbage til "BON MOT - GODE ORD OM PSYKEN"