Same old.... same old

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
Røde

Same old.... same old

Indlæg af Røde »

Ved du nok har læst/hørt de første 10.000 af disse historier/skæbner men håber du vil tage dig tid til lige at læse om mit også.

Hej, jer er en fyr på 21 år. Jeg har for nyligt møde den mest vidunderlige pige nogensinde. Den første uge vi var sammen havde vi ikke sex, vi nussede for det meste fordi hun havde det røde. Hvilket også var fint med mig. Jeg havde på intet tidspunkt problemer med at få rejsning der.

Men da vi efter en uge skulle til at have sex og vi havde varmet rigtigt godt op, faldt min rejsning da jeg skulle til at trænge ind i hende. Virkeligt frustrerende! Det var ved denne lejlighed jeg faldt over din hjemmeside, jeg har aldrig oplevet det før og ville finde noget information om emnet. Jeg læste en del indlæg om præstionsangst og det hjalp faktisk. Men nu er vi så ved status quo, og jeg synes det er virkeligt frustrerende. Hun har virkelig været eksemplarisk. Hun sagde ikke noget første gang andet end: "Det sker vel. Hihi". Jeg snakkede efterfølgende kort med hende om det, og fortalte at jeg havde læst lidt om det og at det åbenbart skete en gang i mellem.. Jeg har ikke været udsat for det før, men har dog også kun haft sex relativt få gange. Vi havde sex en gang, hvor jeg kom alt for tidligt fordi jeg troede problemet var overstået og bare frejdigt gik i gang.. Det har jeg så heller ikke prøvet før, altså at få for tidlig sædafgang.. Og nu er jeg så helt rundt på gulvet....

Hvilket så bringer mig til nogle af de tanker, jeg går og tumler rundt med nu.. Kan det være fordi jeg ligesom føler mig underlejen, fordi hun er mere erfaren end mig, hvilket hun er. Synes jeg tænker meget på at være en superlover for hende, sådan jeg er bedre end de andre. Hun snakkede om de andre i starten, indtil jeg sagde, at jeg blev lidt skinsyg pga. det hun sagde.. Og synes hun er blevet meget bedre til at lade være med at nævne de ting som kunne sætte disse tanker igang ved mig. Men nu bliver disse tanker nærmest totalt overskygget af tanker om, jeg nu overhovedet kan holde min rejsning...

Og nu hvor jeg ikke har været i stand til at gennemføre samleje med hende to gange, begynder jeg så at tænke alt muligt om, at hun måske ses med nogle sine eks'ere igen, hvilke hun stadig snakker med som venner, fordi jeg ikke kan tilfredsstille hende..

Læste også noget om at stoffer kan have indvirkning på det.. Jeg har i en periode på ca. et år brugt ectasy i weekenderne, jeg var på det tidspunkt 15-17 år. Kan det have nogen form for indvirkning på det?? Jeg mener jeg har ingen problemer, når jeg onanere og får regelmæssigt morgenrejsning osv. så har udelukket fysiologiske problemer..

Jeg er virkelig bange for at miste hende, fordi vi bare har det så godt sammen på alle andre fronter end det seksuelle.

Håber du kan hjælpe mig lidt på vej.

mvh. røde
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Same old.... same old

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Røde

Jamen du har jo osse gjort det svært for dig selv ved at finde "den mest vidunderlige pige nogensinde", og som oven i købet er mere erfaren og åbenbart ret frejdig om sine tidligere oplevelser.:1:

Så naturligvis tænker du, at du ikke er så erfaren, som hun er, og måske nogen af hendes tidligere kærester, det er du jo heller ikke :1:. Og du kan ikke konkurrere med hendes historie eller din tanker. I samme øjeblik du bruger hovedet så meget, ja så sker der netop, hvad du oplever. Husk Gud skabte manden med to hoveder og kun blod nok til at bruge det ene af gangen! :2:

Så snak noget mere med hende om det. Lad være med at ville være noget du alligevel ikke er, nemlig superelsker. Hvad med at prøve bare at være dig! En ung mand, der har brug for lidt trygge rammer for at kunne fungere godt med "den mest vidunderlige pige nogensinde".

Her er der kun ét der hjælper, lad være med at præstere! Vær i det der er, ikke i det der burde være. Forandringens paradoks lyder: "At være den du er, medfører forandringen!". Det handler altså ikke om fysisk eller Ecstasy, men om psykologi og ambitioner.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"