Pludselig rejsningsbesvær

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
drengpaa20

Pludselig rejsningsbesvær

Indlæg af drengpaa20 »

Hey!

Er en fyr på 20 år, som pludselig har fået problemer med rejsningen.
Jeg har for nyligt fået en kæreste. Vi har haft sex siden januar, og begyndte og komme kærester for cirka 2 måneder siden.
I perioder har vi haft sex cirka 3 gange dagligt, og min potens var virkelig fornuftigt og var nærmest allerede klar inden forspil.

Det hele kørte fint indtil for 4 uger siden hvor min mor kommer ind og buster os i akten! Jeg nåede ikke at komme og blev faktisk lettere irriteret over det.

Nå men et par dage efter ses vi igen efter jeg har ligget syg i 2 dage.
Hun kom hjem til mig om aftenen ret impulsivt, så jeg havde faktisk allerede spillet den af inden hun kom hjem til mig.
Men alligevel lægger jeg op til et blowjob (da hun har menstruation).
men penis gad slet ikke blive stiv til at starte med, og jeg tror faktisk først at den blev stiv 3-4 minutter inde blowjobbet.
Når men vi får gennemført blowjobbet.

De næste par dage går jeg og er irriteret over det, da det er frustrerende, da min pik jo plejer at være stiv nærmest lige med det samme.

Nå men hendes menstruation går over og vi prøver igen et par dage efter. Jeg giver hende massage og er faktisk nærmest tændt lige med det samme og vi får fuldført et samleje..

Nå men et par dage går og hun skal ud og rejse i 2 uger.
Og så tænker jeg self. at den skal ha' for fulde gardiner, men pikken svigtede så det endte med at jeg lige måtte snyde med noget kamagra gel uden hun så det.

Og faktisk efter der, har min pik svigtet, den vil ikke blive rigtig stiv, ikke engang når jeg sidder foran skærmen og onanere for mig selv.
Nogle gange når jeg onanere for mig selv, vil den godt blive stiv når jeg har hevet i den til lige inden jeg kommer og så holder en lille pause og så spiller videre..

Men spørgsmålet er hva der er sket og hva der er galt? Forstår det virkelig ikke, for man kan sku ikke ha' præstationsangst når man onanere alene..
Har også lagt mærke til at hvis jeg føler den er stiv, når jeg har samlet ben og derefter spreder ben, er den slet ikke stiv nok og skal køres lidt mere op, synes det virker ret underligt?

Ved ikke om problemet ligger i, at jeg er blevet frustreret over, at hun på det sidste har sku spille den af på mig i rimelig lang tid inden vi ku ha' sex.
Men kan ikke se hvordan det kan blive til et problem når jeg er alene.

Jeg har snakket om problemet med min kæreste, og hun siger at hun er ligeglad og at hun elsker mig ligeså højt alligevel.
Vi snakkede også om at hendes første kæreste faktisk aldrig nogensinde ku få stivert på og de var sammen i et år alligevel, og så blev han mærkelig og voldelig.. men det vil jeg virkelig ikke ha' sker for mig!

Men kæresten lige inden mig, havde ikke rigtig haft noget problem.
Og han skriver faktisk stadigvæk til hende nogen gange og prøver at få hende tilbage, selvom hun selvfølgelig ikke vil ha' noget med ham og gøre på den måde, men alligevel får jeg hjertebanken og kvalme når jeg tænker over det og føler mig faktisk stresset fordi jeg tænker for meget over sådan nogen ting.

Ved ikke om det er en kombination af alle tingene at jeg pludselig har fået problemer? Men spørgsmålet er bare hvordan jeg slipper af med det problem.
For det går mig virkelig på, og jeg ved ikke noget bedre end at have sex med min kæreste...

P.S. så skal det siges at jeg til tider forholdsvist nemt kan få den stiv når jeg onanere første gang. men der skal lige spilles en del inden, og det burde virkelig ikke være nødvendigt i min alder!
Har altid ku onanere 2 gange i træk lige efter hinanden, men prøver jeg 2. omgang er den kun halvstiv, er det ikke virkelig unormalt?

Håber du kan besvare alle mine spørgsmål komplet, ellers må du jo bede mig sende en anonym til 200 kr. for er virkelig ked over det.

Forresten er det utroligt sjældent jeg vågner om med jern på om morgenen her inden for de sidste 4 ugers tid men nogle gange bliver den lidt opstemt når jeg ligger og vågner.

Venlig hilsen drengpaa20
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Pludselig rejsningsbesvær

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej drengpaa20

Der er vist 3 ting at sige til dine spørgsmål:

1) Du er rigtig god til at stresse dig selv, hvis det ikke lige går efter dine forestillinger. På den måde skaber du forventningspres og forventningangst, og det går som du oplever ud over din rejsning. Tag det lidt mere roligt.

2) Et andet sted det viser sig er når du skriver: "at jeg lige måtte snyde med noget kamagra gel uden hun så det". For det første er det fuldstædig tumpet at "at ville snyde" din kæreste, den eneste du snyder er dig selv. For det andet er det endnu mere tumpet at købe og at bruge kamagra gel :roll:. I bedste fald er det blot et uvirksomt svindelprodukt, i værste fald kan du blive syg af det. Køb aldrig den slags produkter over nettet, brug din læge, hvis det er nødvendigt.

3) Når du er 20 år, så er du ikke længere en dreng, så er du en ung mand, og når du er fyldt 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig en ung mand længere :1:. Dreng knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"