Problemer :s

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
den fortvivlede

Problemer :s

Indlæg af den fortvivlede »

Hej, jeg er enormt glad for at jeg kan skrive herind, og kan godt bruge svar så hurtigt som muligt, da det haster lidt!

Jeg er en dreng på 15 der lige har været sammen med en dejlig pige, vi er begge jomfruer og vi skulle til at have sex. først var der forspil som oralsex og sådan, og så blev vi enige om at gå hele vejen. da jeg så skulle til at have kondom på, blev pikken slap igen, og hun tilbød at hjælpe med at få den stiv igen.. det blev den hurtigt igen, og jeg fik kondomet på. da hun skulle til at sætte sig ned over pikken, var den allerede slap igen. er sikker på det var præstationsangst. anden gang holdte det længere, og jeg kom ind i hende, men da hun sagde det gjorde ondt, trak jeg mig ud og så blev den slap igen. Er helt sikker på det var præstationsangst, og det fylder mega meget i mit hoved. Kan du ikke give mig et par råd om hvad man kan gøre for at afhjælpe det? Gerne nogle stykker.. :)

hilsen den fortvivlede
mike
Tilmeldt bruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 25. sep 2007 00:17

Indlæg af mike »

Hej

Som du selv skriver er det meget normalt med præstationsangst, derfor skal du bare slappe helt af, det skal nok gå over med tiden.

Jeg kan fortælle, at jeg selv have problemet i en længere periode med min første kæreste. Efterhånden som jeg blev mere og mere tryg ved, at være sammen med pigen forsvandt præstationsangsten.

Jeg kender det udemærket, at man så gerne vil.. men kan ikke... Derfor er mit bedste råd - slap af og hyg jer med oral-sex. Så kommer det pludseligt.

Go' vind fremover.

Mike
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Problemer :s

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den fortvivlede

Ja, så kom Mike mig lige et par minutter i forkøbet. Husk at det ikke handler om at skulle præstere, men om at lege sammen. Giv dig god tid til at lege med din kæreste på den sjoveste og rareste måde for jer begge. Og alle drenge opg mænd oplever at den falder af og til - det er helt normalt. Piger/kvinder får jo heller ikke orgasme hver gang.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

jo tak for hjælpe, kom bare direkte derfra, og jeg var for fortvivlet til at skrive korrekt :). Mange tak for hjælpen, tanken er frustrerende, men som I begge to siger det: Man bør bare slappe af.

Endnu engang, tak for hjælpen guys! Skriver måske engang igen, hvis jeg er i tvivl om noget en anden gang ;)

Venlig hilsen
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"