Første gang!!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
Anonym12312

Første gang!!

Indlæg af Anonym12312 »

Hej

Jeg skriver, fordi jeg er i tvivl om, jeg er i stand til at udføre et samleje, pga jeg har en krummerik, men også forholdsvis stram forhud, når penis er erigeret, og forhuden kommer længere tilbage end blommen ca. Det er dog blevet bedre med forhuden efter, jeg har trukket tilbage i den, der hvor den er stram nogle gange.

Jeg har prøvet at måle vinklen på min krummerik, hvor jeg sætter vinkelmåleren på ved midten og aflæser den til at krumme 35 grader. Jeg er bange for ved min første gang her, fordi jeg har noget kørende med en tøs, om jeg er i stand til at udføre et samleje. Jeg er også bange for, hvordan det vil blive taget af pigen, om hun vil grine og fortælle det til andre piger, som så vil frastøde og gøre mig til grin. Den er 16 cm i stiv og ca 4,5 i bredde. Jeg er 17 år.

På forhånd tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Første gang!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym12312

Nu skriver du ikke noget om, hvilken vej den krummer, så det er lidt svært at svare på, om den vil give dig besvær. Under alle omstændigheder så synes jeg lige, at du skal lade din læge kigge på både krumning og den alt for stramme forhud. Skyldes noget af krumningen f.eks., at din penisstreng osse er for stram? Måske kan den stramme forhud klares med en hormonsalve (recept hos lægen).
Tag et foto af krumningen op mod et ternet papir inden, at du går til lægen. Så kan lægen bedre vurdere krumningen.

Vel kan piger være stride, men der er ingen grund til at male fru Fanden [devil] på væggen. Dårlige forventninger giver ofte osse et dårligt resultat.

:idea: Kig under SYGDOMME - KRUMMERIK her i PSYKE & SEX DEBAT

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym12312

Re: Første gang!!

Indlæg af Anonym12312 »

Hej igen. Det er en krumning til venstre og op i vejret det glemte jeg lige at skrive på. Tak for tippet med salven jeg vil tage kontakt til lægen og få noget gjort. Jeg har bare før været pinligt berørt over det sådan i forhold til min mor og jeg ved ikke helt om jeg skal lade hende få det at vide, eller om jeg bare skal gøre det uden om hende. Måske det kan have noget med hinanden at gøre med den stramme streng, så kan man da håbe det kan gå i sig selv med den hormonsalve uden man skal til at have lavet indgreb. Har nemlig hørt det kan tage noget at længden og det samme med et snit i penisstrengen kan tage noget af følsomheden.
Men tak for det jeg må tage kontakt til lægen og få taget et billede, og så tænkte på at det hele nok er fint. Måske jeg skulle forberede damen på at den er skæv inden vi hiver den frem?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Første gang!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym12312

Hvis du har et godt forhold til din mor, og I er vant til at snakke om sexlivet og dets vanskeligheder, så kan du jo godt det - meeen på den anden side er du 17 år, og det er jo i grunden ikke noget, der kommer hende ved :1:.

Skævhed opad kan faktisk godt være et sexuelt plus :1:.

Få en tid hos din læge.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"