Klamydia = Utroskab ?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KLAMYDIA
Besvar
Konen

Klamydia = Utroskab ?

Indlæg af Konen »

Jeg har været sammen med min kæreste i nu godt 3½ år, og altid været ham tro. Vi har en datter på 2 år.

For ganske nylig blev jeg indlagt med kraftige underlivs-smerter - og efter diverse test's blev det konstateret at jeg havde en underlivs-betændelse som følge af Klamydia-infektion.

Jeg er blevet fortalt at man kan bære Klamydia uden symptomer i et godt stykke tid - men er det normalt at det "popper op" efter 3½ år ?

Jeg har selvf. snakket med min kæreste om det - han er også blevet behandlet for Klamydia nu - men har ikke snakket utroskab mm. for jeg har svært ved at tro at han ville finde på den slags.

Alligevel gnaver tvivlen i mig - jeg er usikker på om han alligevel kunne have lavet noget "udenoms" og fået Klamydia "slæbt med hjem" ?

Jeg har det som om hele min verden er ved at falde fra hinanden - jeg stoler hverken på ham eller andre - sover ikke om natten - har mistet lysten til mad (okay - lige dét er måske ikke så slemt, kunne godt bruge en slankekur) men det holder jo ikke i længden det her.

Hvordan skal man forholde sig ? Kan det virkelig være noget jeg selv har båret på i så lang tid ? (min kæreste var jomfru da han mødte mig, så han havde i hvert fald ikke noget fra starten af)

Der er bare så meget på spil - vi er i gang med forberedelserne til nyt hus og stald (vi bor på landet) og der er planlagt bryllup til efteråret.

Hilsen den forvirrede "kone"
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Klamydia = Utroskab ?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Konen

Din mand kan udmærket have haft klamydia i lang tid uden, at der har været symptomer, lige som du kan have været smittet i adskillige år uden symptomer. Så derfor kan jeg ikke sige, at din mand nødvendigvis har været dig utro, og det vil aldrig kunne konstateres blot ud fra klamydiaen.

Af hensyn til både jeres familieliv og dig selv, så synes jeg, at du skulle droppe mistanken mod din mand og så koncentrere dig om jeres samliv.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KLAMYDIA"