Kan ikke score

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
Gæst

Kan ikke score

Indlæg af Gæst »

Hej, Jeg går rundt og et stort problem. Jeg kan ikke score kvinder.
Jeg er 19 år, jeg har været sammen med i alt to kvinder for mindst to år siden. Jeg føler at jeg holder mig selv tilbage, for jeg kan egentlig godt læse pigernes signaler, men det er som om at der er en stop knap i mit hoved, fordi jeg måske synes at det på en måde bliver for banalt. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en kæreste, hvis ikke en kæreste så bare at kunne tage en pige med hjem en gang i mellem, og føle mig normal.

Hvad kan jeg gøre?

Mine venner, er så småt begyndt at tage nogle med hjem tit, og jeg føler mig sat lidt udenfor. Derfor tør jeg måske heller ikke "tage springet" når de sidder og lurer eller bare er i nærheden. Det er lidt som en ond cirkel, hvis ikke det ene holder mig tilbage, så gør det andet.

Hjælp.
Vh Gæsten
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke score

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæsten

Du kan godt score - men tør ikke for tiden. Hvad frygter du i grunden, hvis du skulle henvende dig til en kvinde?

Vi kan selvfølgelig alle risikere at blive afvist, men det gælder jo for os alle - både mænd og kvinder. Så det må vi bare lære at tackle og så hoppe på hesten igen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Kan ikke score

Indlæg af Gæst »

Hmm, jeg ved ikke hvad det er. Måske er det en ting der er kombineret med at jeg måske føler at folk de kigger på mig eller snakker om mig når jeg tager chancen og står i baren med en kvinde. Et eller andet underbevidst. Også tror jeg også måske at jeg finder det hele lidt for banalt og overflødigt. På den måske at begge parter ved vi har "en leg" i gang, men hvis vi begge ved det og spiller med, hvorfor snakker vi så ikke bare normalt? hvis du kan følge mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kan ikke score

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæsten

For at være helt præcis, så føler du ikke, at folk de kigger på dig eller snakker om dig. Det er noget du enten tænker (tror) eller måske ligefrem oplever (du ser de peger på dig). Hvis man føler i denne betydning, så kan man ikke stille noget op, hvis du derimod er bevidst om, at det er noget du tænker, så kan du tænke anderledes, f.eks. "det er ren indbildning, at de interesserer sig så meget for mig".

Når jeg læser dine indlæg, kan jeg godt få den fornemmelse, at du er en mand, der er en del i din tankeverden, og at du på den måde lidt mister din jordforbindelse. Så kan du komme til at intellektualisere din naturlige frygt væk: På den måske at begge parter ved vi har "en leg" i gang, men hvis vi begge ved det og spiller med, hvorfor snakker vi så ikke bare normalt?

Hvis vi skal i kontakt med potentielle kærester, så er der stort set altid lidt rituel indledning med smalltalk, nærmen sig hinanden osv. Det kan vi nok ikke slippe uden om - kig blot rundt i den øvrige dyreverdens parringsspil. :1: Og til det spil er der næsten altid lidt frygt, angst for om det nu vil lykkes - og om det nu er indsatsen værd.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
gæst

mig igen

Indlæg af gæst »

Er der nogen man kan tale med om sådanne ting? Findes der en "Date Doktor" ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Kan ikke score

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæsten

Ja, du "snakker" f.eks. her :2:. Der findes forskellige "scorekarle", som underviser andre i at score, men om det virker på andet end "scorekarlenes" pengepunge, ved jeg ikke. :1:

Du kunne jo overveje om ikke du havde brug for en lidt grundigere snak end blot om at score, f.eks. en snak med en professionel psykoterapeut.
:idea: Inden du evt. vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

:idea: Hvis du kan læse og forstå engelsk, så kan du få gratis datingtips her: David DeAngelo: Double Your Dating

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"