AT TILHØRE TO VIDUNDERLIGE MÆND, SOM TAGER MIG NÅR DE VIL

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Besvar
Ingeborg

AT TILHØRE TO VIDUNDERLIGE MÆND, SOM TAGER MIG NÅR DE VIL

Indlæg af Ingeborg »

Allerførst en praktisk oplysning: Dette brev skal læses og forstås i forlængelse af de efterhånden mange indlæg på strengen DEJLIG DOMINANS - PÅ VEJ TIL AT BLIVE TAGET AF ENDNU EN PIGE


Kære alle, især Frue/elskerinde fra Odense,

Jeg har læst brevet fra Frue/elskerinde nogle gange - og nyder det mere og mere. Jeg kender dig ikke, men du inspirerer mig, også til at turde skrive lidt mere ud af posen end for blot en måned siden.

I sidste uge ønskede du mig god weekend, idet du godt vidste, den kunne blive en særlig oplevelse, fordi min mand og Herre havde lånt mig ud til en ny Herre og måske ville gøre det igen. Du skrev lige ud: "Giv dig hen og lad ham smerte og kærtegne dine bryster og kneppe dig sønder og sammen, fordi det i det øjeblik er det, du er til for."

Jeg véd, at mine to Herrer har besluttet, at jeg skal være sammen med en anden pige, nemlig min ny Herres kone. Vi vil blive beordret til at være sammen, fordi vore Herrer ønsker at se os sammen, inden vi som slavinder skal behage dem.

Jeg ønsker at behage mine to dejlige Herrer og er derfor efter lang tankeøvelsestid parat til at adlyde også dette krav. Men det skete ikke i weekenden.

Fredag eftermiddag ringede det på, og jeg blev beordret til at åbne. Det var min medslavinde, og vi var begge sikre på, at det var nu - sammen med min mand og Herre, som med min indforståelse og tilskyndelse kender medslavinden som elskerinde gennem flere måneder.

Men nej, min Herre gik hen til sin elskerinde, holdt om hende og kyssede hende for øjnene af mig og tog derefter hendes bilnøgler, gav dem til mig og beordrede mig til at køre bilen hjem og ringe på hos min ny Herre.

Der var intet i hele verden, jeg i det øjeblik hellere ville. 20 minutter senere knælede jeg for min Herre og fik besked på at tage ham i munden.

Hold op, hvor er mine to Herrer forskellige, både fysisk og i den måde, de agerer på overfor en lydig slavinde. Min ny Herre er så konsekvent i sin behandling af mig. Udefra ville det blive oplevet som om han ikke tager ringeste hensyn - og det gør han heller ikke. Jeg elsker ham for det. Jeg ønske at behage ham, fordi han er vidunderlig, og derfor tåler jeg med fryd pisk og smerter, når det fornøjer ham. Og belønningen er jo usigelig dejlig, når han - som du skriver det Frue/elskerinde - gennemknepper mig.

Herhjemme har udlånet af mig givet os begge ny lyst til at være sammen. Det er dejligt at tilhøre to vidunderlige mænd, som tager mig, når de vil.

Du bruger udtrykket udvidet troskab. Så langt har jeg ikke selv tænkt, men jeg er så enig. Når flere er enige om sammen at finde nydelse, er de to ord så dækkende.

Til sidst vil jeg sige, at jeg er sikker på, jeg har en lang vidunderlig BDSM-udvikling foran mig endnu. Jeg håber, mine breve har kunnet give inspiration til andre. Men forvent ikke, at jeg skriver lige så flittigt i fremtiden. Da den ny udvikling tog fart for mig for en måned siden, måtte jeg bare skrive. Det er bestemt tænkeligt, jeg sender flere breve.

Men i en periode vil jeg nu gå ind på siden for at se efter svar på mine egne indlæg.

Kærlig hilsen
Ingeborg
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: AT TILHØRE TO VIDUNDERLIGE MÆND, SOM TAGER MIG NÅR DE

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ingeborg

Tak fordi du deler din oplevelser med os andre :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Fruen og elskerinden

Glæd dig til pigesex

Indlæg af Fruen og elskerinden »

Kære Ingeborg

Tak for din beretning. Jer glad for, du fik en dejlig weekend, selvom du ikke fortæller så meget om, hvad der skete. Jeg tror, vi er mange, der er lidt nysgerrige også efter at få fortalt om et par detaljer eller tre. Det prrirer jo, som du selv skriver. Men forhast dig ikke. Det er vigtigt at give sig tid, og det tror jeg, du har en god selvforståelse for. Du skriver, at du nu også er klar til pigesex, og sådan som din situation er, får du nok også oplevelsen ganske snart. Jeg håber, du vil nyde det ligeså meget, som jeg gør. Det er utrolig pragtfuldt f.eks. at nå med læber og tunge frem til en dejlig våd kusse og opleve, hvordan den kan formes til en kyssemund, som rigtig dejligt matcher min mund. For mig er de inderligste tungekys dem, hvor munden møder kussen, og så er det lige meget, om jeg giver eller får kussekys. Glæd dig til en dejlig 69'er, men husk at det smukkeste er, når "kun" en mund møder en kusse. For begge er oplevelsen da intens, mens den er mere voldsom i det gensidige kussekys. Jeg kan godt forstå, jeres herrer vil glæde sig til at overvære det. De skal nok blive godt ophidsede begge to, hvilket jo sikrer et godt samvær med dem bagefter, når de tager jer. Jeg bliver lidt misundelig, da mine oplevelser jo "kun" drejer sig om én herre og to slavinder. Held og lykke med det, der vil sker for dig videre frem.

Kærlig hilsen
Fruen og elskerinden fra Odense
Ingeborg

Jeg tilhører fuldt ud min Herre

Indlæg af Ingeborg »

Kære alle

Som nævnt i mit indlæg i går var det min beslutning ikke at skrive igen foreløbig, men min ny Herre er ikke tilfreds med, at jeg i brevet har fokus på min egen situation og i det store og hele undgår det faktum, at jeg er slavinde og har til opgave at behage Ham. Jeg har fået besked på skrive igen, så det for alle står klart, hvem der er hvad i vort forhold.

Efter at have genlæst mit brev, kan jeg se, at min Herre har fuldstændig ret. Skal der være mening i BDSM, må en slave og slavinde også udadtil optræde ordentligt og respektfuldt. Jeg har undskyldt over for min Herre og gør det også her.

Min Herre har forlangt, at jeg citerer det følgende digt, fordi det passer på mig, og fordi andre Herrer kan have glæde af det, mens piger/kvinder med et slavegen, som endnu ikke er færdigudviklet, her kan finde inspiration til at knæle for deres mænd.

HE IS MASTER AND I AM SLAVE
HE IS OWNER AND I AM OWNED
HE COMMANDS AND I OBEY
HE IS TO BE PLEASED AND I AM TO PLEASE
WHY IS THIS?
BECAUSE HE IS MASTER AND I AM SLAVE

Samtidig har jeg fået ordre til at nævne kunstnerinden Anna, som på GOR hjemmesiden giver os 20 tegninger af en nøgen kvinde, der indtager forskellige slavindestillinger, som gør det bekvemt for Herren at benytte og bruge hende. Min Herre siger, jeg ligner denne kvinde.

Næte gang, min mand låner mig ud til min ny Herre, skal jeg kunne alle stillingerne og på enkeltords-kommandoer indtage dem. I weekenden nåede jeg at lære især stillingerne Nadu, Colar, Obedience og Whipping. Min Herre er utilfreds med, at jeg ikke nævnte det i mit brev i går.

Det er rigtigt, at han tager mig, når han vil - og sådan som han vil. Men når jeg åbent fortæller om min forvandling, er det forkert af mig ikke også at nævne, at min Herre fuldstændig bestemmer for mig. Jeg er jo inderst inde stolt af, at det er sådan - at jeg er værdig til at være slavinde for så vidunderlig en Herre.

Jeg har også fået besked på at sige, at nok ligner jeg kvinden på tegningerne, men at min ryg lige nu ser anderledes ud end på tegningen Whipping, fordi min Herre i weekenden med sin pisk har tegnet på min ryg.

Endelig skal jeg hilse Frue og elskerinde fra Odense og sige tak til dig fra min Herre, fordi du som slavinde forstår at skrive, så en Herre kan være tjent med det. Du lægger ikke skjul på, at du i soveværelset tilhører Ham.

Til gengæld udtrykker du en smule misundelse over, at jeg har to Herrer. Det synes jeg ikke er helt rimeligt, for du har jo efter eget valg også din mand derhjemme. Men måske er du ved at blive inspireret til at udvikle dig yderligere i BDSM-sammenhæng. Det vil jeg i så fald ønske dig held og lykke med - og minde om dine egne ord: at et forhold mellem flere, som vil det samme, er udvidet troskab.

Kærlig hilsen
Ingeborg, slavinde
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg tilhører fuldt ud min Herre

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Ingeborg nævner i sit indlæg "stillingerne Nadu, Colar, Obedience og Whipping"

Billede
Nadu
Billede
Colar
Billede
Obedience

Billede
Whipping

På disse sider kan du bl.a. se hvad det er, samt flere stillinger
[devil2] Gorean Whispers
[devil2] Gorean positions
[devil2] Slave Positions

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ingeborg

Godt at tilhøre en fantasifuld, dominant mand

Indlæg af Ingeborg »

Kære Per,

Tak fordi du har lagt de vidunderlige tegninger på siden - og i tilgift endda henviser til mange flere, hvor også de klare og gode tekster om en slavindes plads og Herrens opdragelse af hende er med. Jeg har i den seneste halve snes dage med pirren i kroppen og, føler jeg nu, også en påvirkning af min psyke til følge læst rigtig meget på Gor-siderne.

Min ny Herre har givet mig besked på at skrive om den psykiske og erotiske tilstand, jeg oplever lige nu. Jeg er ved at finde ud af at dele min tilværelse mellem min mand og min Herre og føler, det går rigtig godt - selvfølgelig også, fordi de to dejlige mænd er enige om, hvad de vil med mig og med min ny Herres kone.

Siden jeg skrev sidst, har jeg været hos min ny Herre igen, denne gang fra fredag aften til søndag middag. Samtidig var hans kone hos min mand. Vi to piger har endnu til gode at blive beordret til pigesex, mens vore Herrer ser på det. Vi har fået at vide, vi ikke skal være så ivrige. Der er lige et par andre ting, det er væsentligt for vore Herrer at få sat på plads først.

Af mine tidligere breve vil det vist være fremgået, at min Herre gang på gang fuldstændig overrasker og overrumpler mig. Da jeg kom til ham fredag aften og allerede i entreen faldt på knæ og i Obediencestilling samt kyssede hans fødder, udtrykte han tilfredshed med, at jeg af mig selv viste, jeg nu er klar over, hvor jeg hører til. Derefter fik jeg besked på at rejse mig op og følge med ham. Da han havde kysset mig, gik vi hånd i hånd som et nyforelsket kærestepar på restaurationsbesøg ind i stuen, hvor han havde dækket op til og lavet middag til to. Måltidet var dejligt, og han var den udsøgte vært, som hele tiden sørgede for, jeg havde det godt, havde vin i glasset m.v.

Da vi havde taget af bordet og klaret køkkenet, bød han mig til at sidde i sofaen ved siden af ham. Igen kyssede vi, og han rørte mig dejligt overalt - og hindrede mig i at gøre gengæld, sådan som jeg havde lyst til det og følte, jeg skulle som hans slavinde.

Så skiftede stemningen pludselig, da han tog det slavindehalsbånd, jeg havde haft på sidst frem fra et gemme under en pude. Han viste mig en plade, som var sat på halsbåndet med en inskription med vore navne og en tekst, der sagde, at jeg var hans slavinde, hvorfor både min krop, min vilje og sjæl tilhørte ham.

Du er smuk og velskabt, og samtidig er du en selvstændig pige, der véd, hvor dejligt kvinder og mænd kan have det sammen, hvis man giver slip og lader de iboende lyster være afgørende, sagde han. Han bad mig lytte godt efter det, han nu ville sige - og ikke svare, før han havde talt færdig.

Han ville lave en ændret aftale med min mand, så jeg i nogle måneder meget ofte skulle komme hos min Herre, fordi han havde lyst til at forme mig til en virkelig slavinde, der turde opgive sit ego i erotisk sammenhæng og lade sig ikke blot opdrage til, men også til stadighed inderligt VILLE ØNSKE at adlyde og tilhøre. Jeg skulle overfor mig selv frasige mig ejerskab af min egen krop og vilje. Fuldkommen lydighed ville være afgørende.

Jeg kunne ikke få at vide, ad hvilke stier, han ville føre mig, men jeg måtte gerne vide, at slavindestillingerne - som han gik ud fra, jeg nu kunne udenad - ville få en stor plads i min tilværelse.

Når han med et enkelt ord eller et tegn med hånden beordrede mig i en bestemt stilling, betød det, at han ville have uhindret adgang til at se mine ynder, til at føle på dem og inspicere dem både på kroppen og inde i mig. Det var en selvfølge, at han ville bruge mig efter egen lyst. Når han kommanderede stillingen Brecelets, var det meningen, det skulle være nemt for ham at røre, bruge og lænke mig. Når kommandoen lød Sula og derefter måske Sula-Ki, var det ligetil, at jeg bød mig selv til, så det blev nemt for ham at tage mig. Han ville have, jeg fandt det rigtigt og ønskværdigt, det blev sådan, fordi alt i mig skulle FORSTÅ, at jeg er slavinde, er hans ejendom, som han naturligvis bruger, som han har lyst til.

Jeg skulle lære koncentration, så alle mine tanker ville være optaget af at behage ham og intet andet.

Det ville være oplagt, at jeg undervejs måtte tåle straf for ulydighed. Straf hører til opdragelse af slavinder. Andre gange ville jeg blive udsat for pine, smerte og ydmygelse alene af den grund, at han havde lyst til at opleve, hvordan det var. Jeg måtte forstå, at jeg som hans ejendom da skulle være lykkelig for at føle smerte og ydmygelse.

Indtil nu havde han ikke for alvor taget mig analt, fordi han var klar over, der her er et område, hvor jeg skal trænes. Det ville jeg blive, for han vil bruge sine slavinder fuldt ud. Alt i mig skulle virkelig lære at forstå, jeg er til for at fornøje og behage ham - og være taknemmelig over at få lov.

Min mand og han ville dele mig og hans kone, og det var ligetil, vi ville få ophidsende og dejlige stunder med dem begge. Som slavinder ville vi end ikke have ret til at tænke på andre mænd, men måtte samtidig forstå, at vore Herrer naturligvis havde ret til at finde og opdrage andre slavinder, hvis hensigtsmæssigt også sammen med os. Det var ikke sikkert, det ville ske, men slavinder skulle ikke kunne hindre slaveejere i at udvide slavindeflokken.

Efterhånden som han talte, blev jeg mere og mere ophidset, og han vidste udmærket, at jeg kunne kunne svare Javel Herre, da jeg blev spurgt, om jeg accepterede eller ville stoppe hele forholdet nu.

I de følgende to døgn blev jeg meget dygtigere til at kunne sidde i de positioner, han vil have mig i. Han brugte ikke den sædvanlige pisk, men en ridepisk, fordi han med dens stive skaft og spids kunne vejlede mig til at sidde med hoved og kinder i de rette stillinger, kunne svirpe mig på brysterne, hvis jeg ikke var lydig, og samtidig regulært og hårdt kunne piske mig over skuldrene, på ballerne og lårene.

Den voldsomste erfarring fik jeg, da jeg liggende på sengen med spredte ben bundet ud til hver sin sengestople blev kommanderet i Sula-Ki stillingen og var sikker på, at nu ville han tage mig. Hvor er du smuk, sagde han, så det gippede i mig. Men i stedet for at lægge sig ned over mig, satte han nogle skønne grimmer klemmer i mine brystvorter, og pludselig opdagede jeg, hvad krogen i loftet var til. Elastiksnoren fra klemmerne blev fæstnet til krogen. Det gjorde vanvittig ondt, og jeg begyndte at klynke. Men det gjorde også godt, så da jeg brutalt blev bedt om at holde mund, adlød jeg og tålte, mens min Herre holdt mine hænder nede over mit hoved.

Jeg fik at vide, han nød at se sin slavinde sådan, og at jeg skulle have klemmerne i så længe, at det ville gøre endnu mere ondt, når han fjernede dem igen. Og det kom det til! Da gav jeg et skrig fra mig og fik et par lussinger til svar, hvorefter han tog mig. I guder, hvor var det vidunderligt.

Jeg skal hilse fra min herre og sige til alle andre mænd med lyster til at dominere, at der er rigtig megen inspiration på de hjemmesider, som Per Holm Knudsen henviser til.

Måske er det rigtigt, at der ikke er noget nyt under solen. Men måden ting gøres på - og kærligheden til den og dem, der gør det - betyder nu engang rigtig meget. Jeg har nu også set siderne og aner, hvad jeg kan have i vente ovenpå en weekend, der bød på meget andet dejligt end det nævnte. Jeg glæder mig til fortsættelsen.

Kærlig hilsen
Ingeborg, slavinde.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Godt at tilhøre en fantasifuld, dominant mand

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ingeborg

Spændende beretning, tak for den :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Fruen og elskerinden

Både psykisk og fysisk vil han erobre dig

Indlæg af Fruen og elskerinden »

Kære Ingeborg

Det er et stykke tid sidene, du har hørt fra mig, men du skal vide, at jeg læser dine breve med interesse og glæde. Det virker som om du svæver på en lyserød sky, samtidig med du plejer ømheden i brysterne, i skuldrene, ballerne og dine lår efter mødet med klemmerne og ridepisken. Jeg tror, du er glad for smerten, fordi du vil glæde din herre. Det er pragtfuldt. Han siger, fortæller du, at du ligner pigen på de tegninger, som Per Holm har lagt på siden. Hvis du har den krop og er så velskabt og tillige ser godt ud og er en klog pige, som dine breve tyder på, så må din herre også have det skønt. Jeg ser for mig, hvordan han og din mand mødes for at udveksle erfaringer med brugen af jer to piger. Du skriver ikke noget om, hvordan din mand og din herres kone har det sammen, men det er sikkert også godt, siden herrerne er indstillede på at udvide låne/bytte-arrangementet. Det gibber i mig, når du fortæller, hvordan din herre er ved at lægge de næste måneder tilrette for dig med henblik på din opdragelse og fuldstændige underkastelse, hvortil du uden et eneste spørgsmål i kærlighed og forventning svarer Javel Herre. Jeg tror, det vil lykkes for ham at give dig den fuldstændige følelse af betingelsesløst at tilhøre ham med din krop og din vilje. Det er slet ikke nemt at nå dertil. Det er nemt nok at lege og forestille sig situationen i nogle timer, men at nå til, at sådan ER det, fordi HE IS TO BE PLEASED AND I AM TO PLEASE BECAUSE HE IS THE MASTER AND I AM THE SLAVE, det er bare så godt. Jeg véd det jo selv. Ingeborg, du skriver stadig pigesprog og med hjertet. Du fortæller, st din herre, inden du for alvor fik slavindehalsbåndet på, også fortalte dig, at han ville have dig analt, selvom du vist ikke er vant hermed. Du var hos ham i næsten to døgn efter denne oplysning, men du nævner ikke noget om, horvidt han begyndte sin træning af dig. Jeg kunne godt tænke mig, du vil bruge din formuleringsevne til også at fortælle os nogle enkeltheder udover den pirrende episode med klemmerne i brysterne, og i et djærvt sprog. Det er nu engang sådan, at det at sige tingene lige ud også er pirrende. Du fortæller, din herre kan tale råt, men du gengiver ingenting. Jeg har fortalt dig, at mænd er pik/kusse-fikserede. Lad mig føje til, at de allesammen også er pik/mund-fikserede og at en god del af dem tillige er pik/røv-fikserede. Heldigvis kan de fleste af dem også lide at kysse os piger i kussen, og de kan alle lide at tale vulgært, når ophidselsen er der. Du ved det hele, men er beklemt ved, at din herre også vil røvkneppe dig. Samtidig vil alt i dig glæde ham, uanset hvad. Så du vil blive taget bagfra. Jeg gætter på, det skete allerede i weekenden, og at du i virkeligheden godt kunne lide det, men er beklemt ved at erkende det. Har jeg ret? Du skal bare nå til, at det bliver lige så naturligt at fortælle det som at nævne, du som slavinde åbner og blotter dig for hans nydelse og inspektion og sådan, at han nemt kan tage dig i kussen. Hvilken mand vil ikke bruge sin magt over en pige som hende på tegningerne til også at røvkneppe hende? Nej, vel. Du har haft hans pik overalt på dig og i dig nu, og sådan som han vil og når han vil. Du er ved at lære at adlyde og underkaste dig fuldstændigt, og du kan lide det. Jeg husker, da jeg selv var der. Det er så dejligt. Det er rigtigt, at jeg jo går hjem til min mand igen i et mindre avanceret, men stadig dejligt forhold. Du skriver, om jeg har lyst til at gå længere i min BDSM-udvikling. Ja, på et felt har jeg, det tidsmæssige. Jeg kunne godt tænke mig engang i en 14-dages ferie at være 7/24-slavinde sammen med min herre og hans kone, og jeg tror, jeg vil søge at få det arrangeret, hvis det interesserer min herre. Jeg tror, det er sådanne oplevelser, du har foran dig, fordi din kloge herre godt ved, at det er sådan, f.eks. i et sommerhus, at han kan gøre dig endegyldigt til lydig slavinde. Og du vil føje ham - og din egen mand med, den dag de kommer og præsenterer jer to piger for en eller to andre slavinder også, måske piger der bliver indrangeret over jer, så de kan deltage i opdragelsen af jer. Du citerer jo din herre for, at ydmygelse vil være part af din opdragelse. Hvordan ydmyger han dig verbalt? Hvordan gør han det fysisk,? Hvis din herre er den slags mand, jeg ser gennem dine linjer, så vær vis på, det psykiske element i din underkastelse i den grad vil blive videreudviklet. Du har erkendt, du er slavinde og liderlig. Han vil udnytte det. Glæd dig! Jeg er enig med dig i, at det er for ringe af mændene ikke at deltage i debatten her på siden. Men nu gør de det jo lidt alligevel, idet din herre giver dig ordrer til, hvad du skal medtage i dine breve. Jeg tror, han er fræk og saftig også i sin tale, og at det kan komme til at præge kommende beretninger fra din hånd. Jeg vil følge dig, hvis du giver mig og andre lov.

De kærligste hilsener fra Fruen
og elskerinden fra Odense,
også slavinde
Ingeborg

Slavinde under opdragelse og oplæring

Indlæg af Ingeborg »

Kære Frue og slavinde fra Odense

Det er nu tre måneder siden, du og andre har hørt fra mig. Jeg har været skuffet over, at ikke andre har deltaget i udvekslingen af erfaringer og synspunkter på Per Holm Knudsens hjemmeside. Desto mere glad blev jeg, da submissiv mand 46 år for nogle dage siden skrev et indlæg under min anden overskrift: Dejlig dominans - på vej til endnu en pige, et indlæg, som har fået Susanne S frem med en kommentar. Så måske er der alligevel liv og interesse derude. Tak for indlæggene, ikke mindst for dit Frue og slavinde. Du skriver lige ud af posen og opfordrer mig til også at bruge djærve, dejlige udtryk. Jeg skal prøve.

Min mands og min ny Herres aftale om at dele deres koner og have magt over os og udsætte os for opdragelse til at blive så fuldkomne slavinder som muligt fortsætter og er til stadig og voksende glæde for os alle fire.

Du har fuldstændig ret. Min ny Herre har haft sin dejlige pik på mig og i mig overalt nu. Han har taget mig analt adskillige gange, og jeg nyder mere og mere, når han gør det, fordi det glæder ham. Han bestemmer alt, når vi er sammen, og det er befriende dejligt. Forholdet er fuldstændig afklaret, og derfor er det så ligetil, at han bruger magt i sin opdragelse af mig.

Det er afgørende for os begge, at jeg er lydig. Skal jeg tage hans pik i munden, helt ind, så gør jeg det, selvom det kan være ubehageligt. For mit ubehag er en naturlig pris for hans velbehag, idet han ejer mig og har ret til at forme mig og kræve alt af mig.

Sådan er det, fordi magt- og ejerforholdet er baseret på psykisk dominans. Jeg er hans lydige slavinde, ikke en uopdragen slavetøs, der gør modstand og derfor gør "sig fortjent til "straf. Min Herre har altid adgang til at binde og piske og tage mig, som det passer ham, alene af den grund, at han kan lide at gøre det. Jeg kan ikke forestille mig nogen smukkere begrundelse. Når pisken kribler i hans hånd, er det ligetil, at hans slavinde må lægge ryg, baller, lår og bryster til. Den ret ligger jo i, at jeg har underkastet mig og er slavinde - og forstår at det må være sådan, fordi det glæder min elskede, dejlige Herre.

Hermed være sagt, at den psykiske dominans nok er afgørende, men intet værd uden den tilhørende ret til fysisk magtudøvelse. Der er så dejligt, det er sådan, fordi det fuldstændig legaliserer min liderlighed og min trang til at knæle og tåle for at behage.

Jeg er taknemlig for den opdragelse, jeg har fået og stadig får. Den har også flyttet på min fysiske smertegrænse, hvilket både Han og jeg nyder. Jeg ønsker at være en dygtig og givende slavinde og er stolt, når han siger til mig, at jeg gør fremskridt. Jeg er stolt over, at det er mig, så vidunderlig en Herre bruger tid, tanker og ressourcer på.

Min mand har det også dejligt med min Herres kone - og er ganske fantasifuld i sit samvær med mig også.

Du/I er sikkert nysgerrige efter at høre, om jeg nu også har været tvunget til, har prøvet pigesex. Det har jeg. Det begyndte med, at min Herre var på rejse for sit arbejde, hvorfor hans kone kom hjem til os, hvor min mand beordrede os til at være sammen, mens han så på, inden han krævede sig selv behaget.

Jeg havde frygtet det på forhånd, fordi jeg ikke er lesbisk. Men jeg er slavinde og må adlyde. Det var dejligt, det min mands elskerinde gjorde ved mig, og det gav mig lyst til at gøre gengæld. Vi har, og nu sammen med begge mænd hver for sig, haft nogle vidunderlige 69'ere, inden vi er blevet beordret til at kærtegne Hans krop og pik og er blevet taget af ham, altså af dem begge foreløbig hver for sig. Det vil jeg måske godt fortælle lidt mere om en anden gang.

Lige nu ville jeg blot lade jer vide, at udviklingen fortsætter - og at jeg har bemærket, det er forår.

Kærlig hilsen
Ingeborg
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"